نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
او برای یووه می جنگد

او برای یووه می جنگد

سباستین جووینکو ، مهاجم 27 ساله یوونتوس ، در طول فصل نقل و انتقالات بارها به تیم های متفاوتی ربط داده می شد اما هربار او و مدیر برنامه هایش شایعات را تکذیب و اعلام می کردند که او ماندن در یووه را ترجیح می دهد.

 

در روز آخر نقل و انتقالات نیز تعداد زیادی از پیشنهادات برای جذب او به باشگاه یوونتوس سرازیر شد اما جووینکو یک به یک آنها را رد کرد.

 

پیشنهاد اینتر میلان در همان ساعات اولیه روز دوشنبه به دست مدیر برنامه های او رسید و رد شد ، پشت سر آن تورینو ، پارما و لاتزیو نیز هریک شانس خود را امتحان کردند.

 

در دو ساعت پایانی مهلت نقل و انقالات نیز آرسن ونگر به طور جدی خواستار جذب مهاجم سرعتی یووه بود که جووینکو این پیشنهاد را نیز رد کرد.

 

مورچه اتمی یوونتوس که به همراه مارکیزیو از قدیمی ترین بازیکنان حال حاضر باشگاه است از سال 1996 یوونتوسی شد و در سال 2006 و پس از کالچوپولی نیز به تیم اصلی آمد. دو فصل را بطور قرضی در امپولی و پارما گذراند و پس از عملکرد خیره کننده خود در پارما بار دیگر در سال 2012 به یووه بازگشت و بهمراه میرکو ووچینیچ روج خط حمله یووه را تشکیل داد.

 

اما پش از گذشت یک فصل ، یووه در خط حمله خانه تکانی کرد و با ورود توز و یورنته کم کم شانس جووینکو برای حضور در ترکیب اصلی کمرنگ شد. کوالیارلا و ووچینیچ رفتند و تنها او از ترکیب مهاجمین قدیمی یوونتوس ماند چرا که می خواست ثابت کند که لایق پوشیدن پیراهن یووه است.

 

قرارداد جووینکو تا سال 2015 اعتبار دارد و به احتمال زیاد برای دو فصل دیگر تمدید خواهد شد. او مصمم است تا ارزش خود را به آلگری نشان داده و خاطره فصل گذشته را از ذهن هواداران پاک کند که با توجه به تغییر سیستم احتمالی یوونتوس به ترکیب سه مهاجمه شانس او برای درخشش در این فصل زیاد به نظر می رسد. 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: